wtorek, 14 października 2014

Zostałam nominowana czyli Liebster Blog Awgard


Ponad tydzień temu Justyna z bloga elfiescosmetics nominowała mnie do Liebster Blog Awgard. Za co jestem jej ogromnie wdzięczna i dziękuję bardzo za to wyróżnienie :) Dziś w końcu udało mi się zebrać do napisania tego posta. Recenzje, które się tutaj pojawiają poświęcone są głównie kosmetykom których używam, więc myślę, że jest to dobra okazja do powiedzenia Wam kilku słów o sobie dzięki czemu lepiej mnie poznacie :)


Zasady nominacji:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Pytania od Justyny do mnie:

  1. Co Cię inspiruje w życiu codziennym?inspiracją może być tak naprawdę wszystko, ciekawy film, rozmowa, podróż, jakiś zapach albo smak. I tak samo jest właśnie w moim przypadku. W każdej z tych dziedzin odnajduję coś co zawsze zmotywuje mnie do działania. Na przykład z reguły jestem pesymistką i wszystko widzę w czarnych barwach. Dobrym kopem dla mnie jest dzień albo pozytywne wydarzenie, które wywołuje uśmiech na mojej twarzy. Pokazuje mi to, że świat jednak może być piękny i nie wszystko jest takie złe jak sobie to wyobrażałam. Jeżeli chodzi o urodę i kosmetyki to często wchodzę na różnego typu blogi albo strony z których mogę zaczerpnąć więcej inspiracji na ten temat.
  1. Jak długo blogujesz i jak długo jeszcze zamierzasz prowadzić bloga? – prowadzę go od marca więc pół roku jest już za mną. Może posty nie pojawiają się zbyt często, ale w każdym z nich staram się dać jak najwięcej od siebie. Zakładając go nie miałam jakiegoś określonego czasu przez jaki będę go prowadzić. Często zastanawiam się czy jest sens dodawać recenzje w tak nieregularny sposób. Mimo wszystko lubię to robić. Uwielbiam mówi mówić o kosmetykach i dzielić się swoją opinią na ich temat. Moje zbiory cały czas się powiększają, przybywa coraz więcej nowych perełek, więc mimo tych wszystkich wątpliwości nie zapowiada się jego szybki koniec. Poza tym wiem, że gdybym go skasowała brakowałoby mi tego. Jedyną przeszkodą w jego prowadzeniu mogą być studia, które zaczęłam w tym roku, ale na razie nie jest najgorzej :)
  1. Jeśli miałabyś się znaleźć na bezludnej wyspie, jakie 5 rzeczy byś ze sobą zabrała? – na pewno wzięłabym ze sobą telefon, który jest jak moje oczko w głowie, bez niego nigdzie się nie ruszam i zawsze mam go przy sobie. On zapewnił by mi kontakt z ludźmi, których nie ma ze mną na tej wyspie, Internet, muzykę i aparat gdybym chciała zrobić jakieś pamiątkowe zdjęcie. Wzięłabym też jakieś ubranie na przebranie, żeby nie chodzić cały czas w jednym i tym samym. Pewnie byłaby to jakaś sukienka. Oczywiście nie mogłabym się tam znaleźć bez maski do włosów. Z pewnością byłby to któryś z Biovaxów albo Romantica Anti Age. W sumie Kallos czekoladowy też jest niezły.. Eh.. ciężko byłoby mi się zdecydować na jedną. Byłabym tam sama, śmiało mogłabym chodzić bez makijażu. Kolorówka nie byłaby mi potrzebna. Liczę że byłaby to jakaś ciepła wyspa, na której słońce dość mocno świeci, dlatego nie mogło by się obejść bez kremu z filtrem. Ostatnią rzeczą jaką bym spakowała do walizki było by moje ukochane Ice Latte od Mokate. Dobre na ochłodę w słoneczny, ciepły dzień.
  1. Co jest w Tobie najbardziej cool i trendy? – nigdy nie kierowałam się tym co akurat jest modne. Szczerze to nie interesuje się tym. Nawet nie umiałabym wymienić kilku najważniejszych trendów tego sezonu. Nie lubię czegoś nosić jak wiem, że połowa innych osób też to ma. Zawsze staram się wybierać i skupiać na rzeczach które mi się podobają. Nie ubrałabym np. bluzki, w której źle się czuje tylko dlatego, że jest cool. Więc ciężko jest mi wymienić te cechy  w sobie.
  1. Czy jest w Tobie coś obciachowego lub passe? – tak samo jak w poprzednim przypadku ciężko jest mi ocenić co może być takiego we mnie. Osobiście nie zauważam żadnej takiej rzeczy. Ale jak wiadomo są gusta i guściki. Mi może podobać się mój kolor włosów, ale ktoś inny może stwierdzić „Jak ona może w czymś takim na głowie pokazywać się wśród ludzi”. Jedyne do czego mogę się przyczepić to paznokcie, które łatwo się łamią i zadzierają przez co nie udaje mi się ich zapuścić ładnych i długich. Często są różnej długości. Strasznie mnie to drażni, ale nie umiem nic na to poradzić. Próbowałam różnych sposobów, ale za każdym razem z marnym skutkiem.
  1. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa? – mogłabym ich wymienić kilka, ale jeżeli mam wybrać jedną, tą która jest naj to niech będzie to leczo. Mogłabym je jeść na śniadanie, obiad, kolacje i nigdy mi się nie znudzi ani nie zbrzydnie.
  1. Jaka jest Twoja ukochana książka? – wstyd się przyznać ale.. nie czytam książek..
  1. Co Cię najbardziej kręci w blogosferze? – pisanie o tym co lubię, czytanie i dzielenie się z Wami opiniami na temat kosmetyków, często tutaj właśnie odkrywam różne nieznane mi dotąd nowinki albo triki odnośnie urody.
  1. Jakie są Twoje plany na najbliższe 10 lat? – nie lubię myśleć o tym co będzie kiedyś, za ileś tam lat. Moje plany na przyszłość zawsze sięgają tylko dnia następnego i skupiają się raczej na rzeczach codziennych. 
  1. Czy lubisz kosmetyki, jeśli tak, to jakich używasz od lat? – oczywiście, że je uwielbiam! Kiedyś byłam bardziej przywiązana do danych produktów. Teraz, mniej więcej od roku lubię testować. I nawet jeżeli dany kosmetyk spełnia moje oczekiwania w 100% to próbuję czegoś innego. Nie znaczy to, że zapominam o nim. Cały czas jest w mojej głowie i pewnie jeżeli przejadę się kilkanaście razy na czymś innym to wrócę do niego z podkulonym ogonem. Jedynym takim produktem, którego nie zamienię na żaden inny jest Sally Hansen Insta Dri. Ale to dlatego, że już wcześniej przed nim wypróbowałam mnóstwo przyśpieszaczy wysychania lakieru, które w żaden sposób się nie sprawdziły. Ten jest idealny. Czasem wracam też do szamponu dla dzieci Babydream.
  1. Twoje ulubione miejsce to…? – mój pokój i moje łóżko. To właśnie w nim lubię spędzać chłodne jesienne/zimowe wieczory z kubkiem gorącej kawy. Wiem, że kawa to nie jest odpowiedni napój na wieczór ale co poradzę jak lubię :)
Moje nominacje:


Moje Pytania:

1. Co Cię skłoniło do założenia bloga?
2. Gdybyś miał(a) opisać się w 3 słowach jakie by one były?
3. Co uważasz za Twój największy atut? 
4. Co Cię denerwuje?
5. Do czego masz słabość?
6. Wolisz żyć spontanicznie czy mieć wszystko zaplanowane? 
7. Jakiej muzyki słuchasz? 
8. Jaki jest Twój ulubiony napój?
9. Jaka była Twoja największa wpadka? 
10. Czym się aktualnie zajmujesz w życiu?
11. Czego nie może zabraknąć w Twojej kosmetyczce?

Zapraszam do wzięcia udziału w tej zabawie :) 

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację! Niebawem odpowiem na Twoje pytania :)
    Buziaki!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominacje i zapraszam do mnie jeśli chcesz przeczytać odpowiedzi :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za nominacje :) w wolnej chwili napiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedziałam ;-) Dziękuję za nominację :-)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...