wtorek, 29 lipca 2014

Bourjois So Laque Ultra Shine nr 46 Abricot Ouate


Dość długo szukałam brzoskwiniowego lakieru do paznokci. Kiedy tylko zobaczyłam lakier od Bourjois So Laque Ultra Shine nr 46 Abricot Ouate w Rossmanie od razu wiedziałam, że musi być mój. Po tej firmie spodziewałam się jednak czegoś więcej... Nie jeden kilkakrotnie tańszy lakier jest dużo lepszy od tego.



Od producenta:

So Laque Ultra Shine ultra blask czystego lakieru. Formuła wzbogacona dwukrotną ilością winylu oraz kompleksem odbijającym refleksy na paznokciach pełnych blasku. So Laque Ultra Shine utrzymuje się na paznokciach do 7 dni.

Opakowanie:

Buteleczka została bardzo ładnie i solidnie wykonana. Zawiera ona 10 ml lakieru i tak samo jak w przypadku wszystkich innych tego typu produktów jest przeźroczysta.


Pędzelek:

Posiadaczki wąskich płytek paznokci będą zadowolone ponieważ jest on mały. Ja osobiście wolę te większe jednak dobrze mi się nim maluje. Zawsze robię to trzema pociągnięciami - przez środek i po bokach. Poza tym został solidnie wykonany, włoski nie wypadają, ani nie są po wywijane w różne strony. Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń.


Konsystencja i aplikacja:

Jest dość rzadki, szybko spływa z pędzelka. Aplikacja sprawia problemy ponieważ lakier zostawia smugi. Do pełnego krycia potrzebne są przynajmniej 3 warstwy.


Moja opinia: 


Jest to jeden z najgorszych lakierów jaki kiedykolwiek miałam. Gdyby ktoś zerwał z niego etykietkę i kazał mi nim pomalować paznokcie myślałabym, że robię to najtańszym i najzwyklejszym mazidłem z bazarku. Jeżeli chodzi o sam wygląd buteleczki i kolor to prezentuje się na naprawdę ładnie, ale to są chyba jego jedyne plusy. Poza tym bardzo ciężko się nim maluje ponieważ zostawia okropne smugi, a do tego bardzo słabo kryje. Potrzebne są minimum trzy warstwy aby nie było prześwitów. Z racji tego, że musimy go dużo użyć podczas jednego malowania jest bardzo mało wydajny. Użyłam go trzy razy, a już nie mam połowy buteleczki. Jeżeli chodzi o wysychanie to zajmuje mu to dość dużo czasu. Po ponad godzinie bezczynnego siedzenia położyłam się spać, wydawało mi się, że jest już suchy i nic nie może się z nim stać. Jednak obudziłam się z odbitą pościelą. Po użyciu Insta Dri, było już lepiej, chociaż i tak uważam, że znacznie za długo. Po ok. 30 minutach mogłam zacząć coś robić. Ma dość intensywny i ostry zapach, który może drażnić. Trzyma się ok 2-3 dni. Jednak u mnie żaden lakier nie wytrzymuje więcej. Nie wysusza, ani nie barwi paznokci. Pomimo tego, że Pani wyjmowała mi lakier z szuflady, więc mam pewność, że był on świeży i nie używany wcześniej zaczął się rozwarstwiać. Na zdjęciach tego nie widać ponieważ przed wymalowaniem paznokci wstrząsnęłam buteleczką. Aparat przekłamał troszkę kolory, w rzeczywistości jest on bardziej żywy. 





Skład:


Butyl Acete, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Phthalic Anhydride / Trimellitic Anhydride / Glycols Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Steralkonium Hectorite, Acrylates Copolymer, Adipic Acid / Fumaricacid / Phthalicacid / Tricyclodecane Dimethanol Copolymer, Styrene / Acrylates Copolymer, Polyvinyl Butyral, Citric Acid, [+/- (MayContain): CI 12085 (Red 36), CI 15850 (Red 7 Lake), CI 15880 (Red 34 Lake), CI 15985 (Yellow 6 Lake), CI 19140 (Yellow 5 Lake), CI 42090 (Blue 1 Lake), CI 47005 (Yellow 10 Lake), CI 73360 (Red 30 Lake), CI 75470 (Carmine), CI 77000 (Aluminum Powder), CI 77007 (Ultramarines), Mica, CI77163 (Bismuth Oxychloride), CI77491, CI77492, CI77499 (Ironoxides), CI 77510 (Ferric Ferrocyanide), CI 77510 (Ferric Ammonium Ferrocyanide), CI 77742 (Manganese Violet), CI 77891 (Titanium Dioxide)].


Podsumowanie:

+ ładna buteleczka
+ ładny brzoskwiniowy kolor
+ solidny pędzelek 
+ nie wysusza i nie barwi paznokci

- bardzo długo schnie
- pozostawia smugi
- potrzeba sporo warstw do pełnego krycia



Pojemność: 10 ml 
Cena: ok. 29,99 zł
Dostępność: sklepy w których jest dostępna szafa Bourjois - Hebe, Super-Pharm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...