poniedziałek, 29 lutego 2016

Biovax odżywka BB Bambus & Olej Avocado

bambus & olej avocado

O nowej serii kosmetyków z Bambusem & Olejem Avocado jaką wypuściła w ostatnim czasie marka Biovax było głośno. Sama czytając tak dobre opinie na jej temat byłam nią coraz bardziej zaintrygowana, ale zapas odżywek i masek jaki miałam nie pozwalał mi na zaopatrzenie się w kolejne. Na szczęście w ostatnim czasie udało mi się wykończyć większość z nich, dlatego korzystając z jednej z promocji w Super-Pharmie kupiłam sobie tę o to odżywkę. Powoli już się kończy dlatego dziś przychodzę do Was z jej recenzją. Jeżeli jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdziła to zapraszam do czytania :)




Od producenta


Biovax Odżywka Pielęgnacyjna BB Beauty Benefit z serii pogrubienie i zagęszczenie włosów Bambus & Olej Avocado dzięki zawartości kompleksu 3D Bamboo Protect już po upływie 60 sekund zapewnia efekt BB - 7 korzyści dla Twoich włosów.
  1. wygładzenie na całej długości
  2. termoochrona podczas stylizacji
  3. głębokie nawilżenie i miękkość
  4. ułatwienie rozczesywania
  5. piękny połysk
  6. ograniczenie elektryzowania się
  7. podatność na układanie
Unikalny kompleks 3D Bamboo Protect odbudowuje i pogrubia strukturę włosów, pobudza je do wzrostu oraz cementuje uszkodzenia. Działą na 3 poziomach włosa: cebulce, łodydze i rdzeniu, zapewniając wielowymiarową rekonstrukcję włókien aż po ich końcówki. 

Synergia roślin frakcji zawartych w 3D Bamboo Protect
  • Ekstrakt z Korzenia Bambusa - najbogatsze, naturalne źródło organicznego krzemu sprzyjającego wzmocnieniu, zagęszczeniu oraz pogrubieniu włókien
  • Wyciąg z Liści Bambusa - dotlenia uśpione cebulki, pobudzając je do życia oraz dopingując włosy do szybszego wzrostu
  • Olejek z Młodych Pędów Bambusa - dzięki wysokiej koncentracji witamin i minerałów wzmacnia rdzeń włosa i uodparnia go na uszkodzenia wewnętrznej struktury
  • Olej Avocado - stanowi cenne spoiwo składników aktywnych kompleksu 3D Bamboo Protect. Dzięki wysokiej zawartości odżywczych kwasów Omega 3 uzupełnia braki w kompozycji lipidowej włosów. Pokrywa włókna ochronnym filmem, zapobiegając rozdwajaniu się końcówek


Sposób użycia


Delikatnie wmasuj odżywkę w wilgotne, odsączone z nadmiaru wody włosy, omijając ich nasadę. Pozostaw na 60 sekund, następnie dokładnie spłucz. Stosuj po każdym myciu włosów. 


Opakowanie


Odżywka Bambus & Olej Avocado została zamknięta w bardzo ładnej zielonej, 200 ml tubce, ze złotymi napisami. Nie lubię zielonego koloru, ale to opakowanie wyjątkowo mi się podoba. Napisy na nim nie ścierają się z niego podczas użytkowania. Tubka jest miękka więc łatwo jest wydobyć z niej produkt. Małe problemy mogą być jedynie wtedy gdy ten się już kończy, ale mimo wszystko nie powinno to sprawiać większego kłopotu, a jej działanie wynagrodzi nam to. Śmiało możemy brać ją mokrymi rękami, ponieważ opakowanie nie wyślizguje się z dłoni. Dodatkowo zamykanie typu klik, jest dobrym rozwiązaniem, działa ono bez zarzutu i usprawnia nakładanie odżywki, bo nie musimy bawić się w odkręcanie butelki.


bambus & olej avocado


Konsystencja i zapach 


Odżywka jest dość rzadka, ale nie wpływa to na jej wydajność, ponieważ wystarczy mała ilość aby dobrze nawilżyć włosy. "Wysublimowany zapach kuracji dopieści zmysły delikatnymi nutami białych kwiatów oraz uwodzicielskim akcentem piżma". Uwielbiam zapach białych kwiatów, ale szczerze to ich tam nie czuję. Może to piżmo zabija ich zapach? Nie wiem. Nie czytając tego w jaki sposób opisuje nam go producent powiedziałabym, że czuję typowy zapach bambusa, ale na pewno nie jest on uwodzicielski. Jest miły dla nosa, nie za ciężki, myślę, że wrażliwym osobą na zapachy także będzie on odpowiadał.


Czy odżywka Bambus & Olej Avocado jest naprawdę taka dobra? 


Pomimo tego, że od dłuższego czasu staram się dbać o włosy najlepiej jak tylko umiem one nadal nie są w najlepszym stanie i wymagają mocnego nawilżenia. Ta odżywka mi to zapewniła. Włosy po jej użyciu były miękkie i dodatkowo wygładzone. Kosmetyk zawsze stosowałam od połowy długości w dół. Nigdy nie przyśpieszył przetłuszczania się włosów, ale nie spowodował też, że pozostały one dłużej świeże, nie obciążał, ani nie sprawiał żeby się elektryzowały. Dzięki temu, że wygładza włosy ułatwia też ich rozczesywanie, używając go, nie miałam praktycznie w ogóle kołtunów. Ze względu na to, że głowę myję praktycznie codziennie rano i nie mam czasu czekać aż włosy same wyschną i muszę używać suszarki, używam innej termoochrony (recenzja tutaj) ciężko jest mi ocenić działanie odżywki pod tym względem, na pewno nie wpływa na niekorzyść naszych włosów. Jedyny minus tego produktu jest taki, że nie mogłam go używać codziennie, bo po pewnym czasie puszył mi włosy. Najczęściej robiłam tak, że co dwa dni używałam innej odżywki i później było już ok. Myślę, że było to spowodowane olejem avocado. Mimo to bardzo polubiłam tą odżywkę i jak mi się skończy to pewnie jeszcze kiedyś do niej wrócę.



bambus & olej avocado


Skład


Aqua Purificata*, Glycerin, Ricinus Communis Seed Oil*, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Sorbitol, Ceteareth-20, Stearamidopropyl Dimethylamine, Quaternium-80, Bambusa Arundinacea Root Extract*, Bambusa Vulgaris (Leaf/Stem) Extract*, Bambusa Vulgaris Shoot Extract*, Silica, Persea Gratissima (Avocado) Oil*, Helianthus Annuus (Sunflower) Oil*, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, BHT, Parfum C.I. 42090, C.I. 19140, Citric Acid

* Składniki pochodzenia naturalnego - 87% zawartości w odżywce


Podsumowanie

  • wygładza włosy
  • nawilża
  • ułatwia rozczesywanie
  • nie elektryzuje
  • nie przyśpiesz przetłuszczania się włosów
  • nie obciąża
  • przy dłuższym użytkowaniu może puszyć włosy

Gdzie i za ile można ją kupić?


Hebe, Super-Pharm, apteki, za ok. 20 zł


A Wy przetestowałyście już coś z nowej serii Bambus & Olej Avocado? Co o niej myślicie? :) 

Buziaki,
Betty 

1 komentarz:

  1. Używałam maski, odżywki Biovaxa, jednak nie mogę jeszcze znaleźć tej "właściwej". Początkowo sądziłam, że zawartość olejków może obciążyć włosy oraz wzmożyć przetłuszczanie, jednak po Twoich rezultatach myślę, że niedługo trafi w moje ręce, a raczej na włosy ;)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...