wtorek, 18 kwietnia 2017

GorVita - żyworódka w płynie

żyworódka w płynie

Jest to ciekawy produkt, o którego istnieniu dowiedziałam się dopiero wtedy gdy skończyła mi się woda termalna. Szukałam czegoś co będę mogła stosować podobnie jak ją, czyli do spryskiwania pędzli podczas malowania. Żyworódka ma wiele ciekawych zastosowań jednak ja używałam ją jedynie do twarzy. 


Od producenta


Żyworódka w płynie wzbogacona ekstraktem z aloesu. Zawiera w składzie leczniczą wodę mineralną: wodorowęglanowo - chlorkowo - sodową, bromkowo – jodkowo – borową.

Działanie płynu jest związane z naturalnymi właściwościami ekstraktu żyworódki pierzastej oraz aloesu.

Rośliny te zawierają  flawonoidy, katechiny, witaminę C, mikro i makroelementy takie jak: krzem, miedź, mangan, selen, glin, potas, wapń, żelazo. Wykazują działanie  antybakteryjne, osłaniające, łagodzące i regenerujące naskórek podrażniony różnymi czynnikami zewnętrznymi. Skutecznie przyspieszają proces jego odnowy, stabilizują gospodarkę hydro-lipidową przywracając skórze elastyczność, witalność  i odpowiednie nawilżenie  dla skóry podrażnionej i mocno wysuszonej.

Ekstrakt z żyworódki polecany  jest również do regeneracji włosów. Wzmacnia   i regeneruje ich strukturę, pomaga w usuwaniu łupieżu.

Płyn może być stosowany jako tonik nawilżający dla skóry odwodnionej i wrażliwej. Daje przyjemne uczucie świeżości, przywraca jej gładkość i blask. Może być stosowany do każdego rodzaju skóry.


żyworódka w płynie


Sposób użycia


Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb, delikatnie rozprowadzając  płyn na skórę (np. za pomocą płatków kosmetycznych) i pozostawić aż do wchłonięcia.


Opakowanie



Żyworódka jest w postaci płynnej więc produkt otrzymujemy w buteleczce z atomizerem, który równomiernie dozuje produkt i nie zacina się. Butelka jest pół transparentna w kolorze ciemnoniebieskim. Bez problemu można śledzić ilość zurzytego produktu. Naklejka, która została umieszczona na butelce, jak i kartonik, w którym się ona znajduje zostały utrzymane w zielono-białych kolorach. Nie do końca jest w moim stylu i ten design mi odpowia, ale napewno pierwsze wrażenie jakie przywołuje po spojrzeniu na nią to fakt, że jest to produkt naturalny. 


żyworódka w płynie


Konsystencja i zapach


Jak już wspominałam wcześniej kozieradka ma konsystencję przeźroczystej cieczy. Kosmetyk nie posiada substancji zapachowych, jednak można w nim wyczuć pewną naturalną woń z nieco aptecznym aromatem.


Jak żyworódka sprawdziła się u mnie?


Kozieradki w płynie najczęściej używałam do spryskiwania pędzli podczas malowania i w tym przypadku sprawdziła się rewelacyjnie. W 100% zastąpiła wode termalną, której myślałam, że nie uda się  zastąpić. Dzięki niej pędzle pochłaniały znacznie mniejsza ilość produktu. A moja twarz, która zazwyczaj jest sucha i ciężko jest mi znaleźć produkt, który będzie ładnie na niej wyglądać, bez podkreślania suchych skórek stała się  nawilżona i pełna blasku. Czasem zdarzylo mi się stosowac ją do spryskania całej buzi już po wykonaniu makijażu lub odświeżenia w ciagu dnia.

Skład


żyworódka w płynie

Aqua,  Kalanchoe Pinnata Extract, Aloe Barbadensis Extract, Glycerin, DMDM Hydantoin.

Składniki pochodzenia naturalnego. Nie zawiera alkoholu. Jeżeli występuje osad to jest on zjawiskiem naturalnym. Należy w tym przypadku wstrząsnąć butelką.
Testowany dermatologicznie. Produkt nie testowany na zwierzętach.

Gdzie i za ile można ją kupić?


  • Kraków - drogeria Pigment - 14,99 zł
  • apteki - około 15 zł



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...